Krása je kolem nás a domov je naše zázemí.

neděle 22. července 2012

Střípky ze zahrady








3 komentáře:

  1. Zahrádka je pěkně v rozpuku - už aby bylo sluníčko. Ta moje by potřebovala trochu zkulturnit ... Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně ti to na zahrádce roste a kvete. A měli jste opravdu velkou zimu. U nás skoro celé dopoledne mrzholilo, ale pak se mraky roztrhaly a k večeru vyšlo i sluníčko. A dneska to vypadá na návrat léta, tak určitě příjde i k vám. Krásný den Rija

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky,konečně jsem tě našla,nešlo mi ťě otevřít.Díky za návštěvu u mě,máš suprový blogísek,nevím kam koukat ,sklo máš unikátní-památné,moc se mi libí,zahrádku jedna báseň,a pejsek...miloučký ,grilovačka....já zase ráda příjdu ,měj se ,Daja

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře.